piątek, 27 lipca 2012

Biały w roli głównej






Szukając zdjęć poglądowych  dla przyszłej panny młodej , natchnęłam się na tę fotografię.
O tegorocznej komunii zdążyłam już dawno zapomnieć, jednak pomysł udekorowania druhenek kwiatowymi opaskami wydał mi się tak uroczy ,że postanowiłam pokazać wam moją propozycję ;)
 

 p.s. W roli modelki Ola.
Nie napiszę że ,,niestrudzona,, bo grymasy przy kolejnym przymieżaniu wianków były.
A w związku z tym ,że w przyszłym roku to my będziemy świętować przyjęcie sakramentu, nie mogłam darować sobie takiej okazji ;)




3 komentarze:

  1. Urocza wiązanka ślubna . Co to za kwiat, wygląda jakby był zrobiony z płatków lilii? pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Dokładnie to lilia.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. jak pięknie ! ah. te wianuszki, skradają serca ;] Pozdrawiam, www.monika-paula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń